Leveringstid

Leveringstiden på alle ordrer er typisk 5-8 hverdage efter din bestilling. I perioder med ferie og helligdage og højsæsoner, kan leveringstiden blive forlænget.

Vi benytter forskellige leverandører i Europa, derfor kan du afhængig af, hvad du bestiller modtage 1 eller flere pakker for os. Dette er uden ekstra omkostninger for dig.

Vi leverer kun til Danmark

Fragt / Track & Trace

Fragt på alle ordrer koster 49 kr. med levering til din privatadresse. Ved køb over 999 kr. er fragten gratis.

Når din ordre er færdigproduceret og afsendt, modtager du Track & Trace direkte fra fragtfirmaet. Ordrer sendes med GLS eller DHL med omdeling. Såfremt du ikke er hjemme ved levering, har du mulighed for at ændre leveringstidspunkt eller lave en engangsfuldmagt så pakken kan stilles.

Bemærk: Anvisning på ordren om, at pakken må stilles bliver ikke sendt videre fra os til fragtfirmaet.

Reklamation

Alle vores varer er fremstillet af materialer i bedste kvalitet og printet i høj opløsning, men fejl kan ske....

Hvis den leverede vare har fejl eller på anden måde ikke lever op til dine forventninger, skal du kontakte os hurtigst muligt efter du har modtaget varen.

Hvis din reklamation drejer som om f.eks. fejl i printet skal du medsende billeder af varen - gerne taget fra flere forskellige vinkler. Det er vigtigt at sikre, at rummet du tager billederne i er godt oplyst, da vi ellers ikke kan vurdere kvaliteten på printet.

Billeder samt oplysninger sendes til: info@smartwall.dk. Husk at medsende ordrereference (denne finder du i ordrebekræftelsen eller på din faktura).

Returnering

Du har 14 dages generel fortrydelsesret på alle ordrer. Fristen gælder fra den dag, du modtager varen. Hvis du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, skal du kontakte os og oplyse om dette. Husk at inkludere ordrereference i din mail og send til: info@smartwall.dk. Du kan også udfylde og sende denne standardfortrydelsesformular (åbner som PDF-fil).

Hvis du fortryder dit køb bedes du kontakte os og oplyse om årsagen til fortrydelse. Da vi benytter flere leverandører i Europa, vil du få besked om, hvor du skal returnere varen til.

Når du gør brug af din fortrydelsesret, skal du selv betale for returnering af varen(e). Du skal sende pakken retur som en forsikret pakke (husk kvittering for indlevering). Læs i øvrigt også vores handelsbetingelser- og leveringsbetingelser.

Reklamation over mangler og fejl: Kontakt os på info@smartwall.dk. For at vi kan behandle din reklamation bedst muligt, bedes du sende os billeder af varen/indpakningen samt en beskrivelse af, hvad fejlen består i. Du vil herefter bliver kontaktet snarest muligt, så vi kan aftale afhjælpning af fejlen.

Vi håber, du bliver rigtig glad for din vare. Tøv ikke med at kontakte os, hvis vi på nogen måde kan hjælpe. Når din ordre er færdigleveret, vil du efter et par dage modtage en mail om at anmelde os på Trustpilot.

Hvis din vare ikke lever op til dine forventninger, beder vi dig kontakte os direkte på mail, så vi kan håndtere din reklamation og evt. fremsende en erstatningsvare. Negative anmeldelser, hvor vi ikke har først har modtaget en reklamation - er på ingen måde rimelig og gavner ingen.