Levering

Leveringstiden på din ordre afhænger af, hvad du bestiller. Her kan du se en oversigt over, hvor lang tid det tager at producere de enkelte varer. Hertil lægges leveringstid på ca. 5 hverdage

  • Lærredsprint - 2 arbejdsdage
  • Plakater - 2 arbejdsdage
  • Tapeter og fototapeter - 2 arbejdsdage
  • Mal efter tal - 2 arbejdsdage
  • Opslagstavler (print på kork) - 2 arbejdsdage
  • Akrylprint - 2 arbejdsdage
  • Premium lærredsprint - 5 arbejdsdage
  • Rumdelere/skærmvægge - 10 arbejdsdage
  • Håndmalede malerier - 30 arbejdsdage

Hvis du bestiller varer, der har forskellige produktionstider, så sendes hele ordren samlet. Dvs. når varen med den længste produktionstid er klar til afsendelse, sendes hele ordren. Det betyder, at hvis du f.eks. bestiller et lærredsprint og en rumopdeler, så afsendes din samlede ordre først efter ca. 15 arbejdsdage (den tid, det tager at producere en rumopdeler).

Fragt / Track & Trace

Der er gratis fragt på alle ordrer, uanset ordrebeløb.

Når din ordre er færdigproduceret og afsendt, modtager du Track & Trace direkte fra fragtfirmaet.

Ordrer sendes med GLS med omdeling. For visse ordrer benyttes også UPS eller DHL. Uanset fragtfirma får du pakken leveret til døren. Såfremt du ikke er hjemme ved levering, har du mulighed for at ændre leveringstidspunkt eller lave en engangsfuldmagt så pakken kan stilles.

Bemærk: Anvisning på ordren om, at pakken må stilles bliver ikke sendt videre fra os til fragtfirmaet.

Reklamation

Alle vores varer er fremstillet af materialer i bedste kvalitet og printet i høj opløsning, men fejl kan ske....

Hvis den leverede vare har fejl eller på anden måde ikke lever op til dine forventninger, skal du kontakte os hurtigst muligt efter du har modtaget varen.

  • Hvis din reklamation drejer som om f.eks. fejl i printet skal du medsende billeder af varen - gerne taget fra flere forskellige vinkler. Det er vigtigt at sikre, at rummet du tager billederne i er godt oplyst, da vi ellers ikke kan vurdere kvaliteteten på printet.
  • Hvis der er fejl på f.eks. et lærred som ikke er spændt godt nok op, skal du sende billeder af for- og bagside af billedet, så rammen kan ses
  • For andre fejl: Beskriv fejlen og tag billeder af varen

Billeder samt oplysninger sendes til: info@smartwall.dk. Husk at medsende ordrereference (denne finder du i ordrebekræftelsen eller på din faktura)

Returnering

Du har 14 dages generel fortrydelsesret på alle ordrer. Fristen gælder fra den dag, du modtager varen. Hvis du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, skal du kontakte os og oplyse om dette. Husk at inkludere ordrereference i din mail og send til: info@smartwall.dk

Når du gør brug af din fortrydelsesret, skal du selv betale for returnering af ordren.

Du skal sende pakken retur som en forsikret pakke (husk kvittering for indlevering). Læs i øvrigt også vores handels- og leveringsbetingelser

Varen skal sendes til:

Artgeist sp. z o.o.
Stargardzka 2a,
54-156 Wrocław
Polen

Efter levering

Vi håber, du bliver rigtig glad for din vare. Tøv ikke med at kontakte os, hvis vi på nogen måde kan hjælpe. Når din ordre er færdigleveret, vil du efter et par dage modtage en mail om at anmelde os på Trustpilot.

Hvis din vare ikke lever op til dine forventninger, beder vi dig kontakte os direkte på mail, så vi kan håndtere din reklamation og evt. fremsende en erstatningsvare. Negative anmeldelser, hvor vi ikke har først har modtaget en reklamtion - er på ingen måde rimelige og gavner ingen.